Technická podpora pro SAP Business One
Kvalitní služby technické podpory jsou zárukou bezproblémového provozu informačního systému.
V rámci pronájmu licencí (v případě SAP Business One OnDemand - SaaS) nebo platformy (platforma pro SAP Business One - PaaS) zákazník automaticky získává profesionální služby spojené s dohledem a údržbou SW/HW infrastruktury a provozem instalace SAP Business One v datovém centru.
Nepřetržitý dohled a správa je záležitostí provozovatele služeb a ze strany zákazníka nevyžaduje žádné investice ani lidské zdroje.
Aplikační podporu informačního systému SAP Business One poskytuje zákazníkovi implementační partner na základě uzavřené servisní smlouvy, která definuje její podmínky.
Služby podpory ve společnosti Versino CZ, s.r.o. zajišťují specializovaní konzultanti z oddělení technické podpory ve spolupráci s vývojovým oddělením Versino CZ, s.r.o., oddělením technické podpory SAP. Tyto služby zahrnují jak běžnou podporu uživatelů informačního systému SAP Business One, tak řešení krizových stavů v dojednané lhůtě.
Versino Help Desk
Služba Versino Help Desk slouží smluvním zákazníkům Versino CZ, s.r.o. k zadávání veškerých požadavků na provozní podporu uživatelů, rozvoj systému a řešení kritických situací prostřednictvím aplikace Versino Help Desk na Internetu. Uživatelé této služby sledovat kompletní životní cyklus svých požadavků včetně historie jejich řešení. Jsou průběžně informování o změnách stavu řešení jejich požadavků prostřednictvím automaticky rozesílaných emailových zpráv. Služba Versino Help Desk je uživatelům dostupná nepřetržitě 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
Versino Hot Line
Služba Versino Hot Line je standardně poskytována v pracovní době od 8:00 do 17:00 hodin.
Pro zajištění vysoké efektivity a kvality poskytovaných služeb využívají pracovníci oddělení technické podpory Versino CZ, s.r.o. výkonné softwarové nástroje Citrix a SAP pro monitorování a správu chodu aplikací a vzdálenou podporu uživatelů.
Veškerá komunikace je zabezpečena jednorázovými šifrovacími klíči a výkonnými šifrovacími algoritmy. Pracovníci oddělení technické podpory Versino CZ, s.r.o. se tak mohou dle potřeby kdykoliv bezpečně připojit přímo k serverům nebo k počítači konkrétního uživatele za účelem diagnostiky problému a jeho následného vyřešení nebo běžné provozní konzultace.